22

Hej igen kära blogg!
Länge sen som alltid! Lovet var underbart. Umeå sen hemavan. Måste säga att Hemavan var kanonlyckad! Trots jobbiga ledare, olyckor och nästan en polisanmälan, var det kanonnnnnn!

I helgen har jag varit med ottilia, frida ohc alice på fredagen. Sov helt ensam hemma för första gången. Lördagen spenderades på pappas relaxavdelning tsm med hemavandudes m.m. Det var riktigt trevligt och jag upptäckte till och med att jag är vigare än jag trodde. HAHA!

Denna vecka kommer bli en lugn vecka på skolfronten. Ingen matte, projektarbetet är nästan klart och skall visas upp på mässan på tordag, inga läxor! Så jag ska sysselsätta kvällarna med träning och umgås med vänner och bekanta. Nu inväntar jag att mois ska ringa!



Kommentarer
Postat av: emma

HAHAH! fattar inte hur jag lyckas med ögonen:O helt sära:P

2010-03-22 @ 19:31:33
URL: http://emmajoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0