6

heejj!
Har haft en skit najs vecka och en underbar helg!
Fredagen blev det bus¨på skolan som indianer och kvällen spenderades med klassen hos nicke och därefter blev det utgång på olles! Lördagen blev desto lugnare. Chillade i sängen halva dagen, sen var jag å fikade med anna sen på kvällen blev det lite crusing med frida och skjutsa runt folk i världens sötaste bil!!!

Idag kev jag upp tidigt och for till mobacken där jag och min lilla syster spelade och sjöng. Nu ska jag försöka göra bort lite jobb sen ikväll blire BBQ, brännboll och övernattning med klassen hos linnea i bobysund. Imorgon, brännbollsturné och ute konsert! KING!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0