7

Hejjj! Kom just hem från boviken. Där blev det vattenskoter, fotboll, vollyboll med okända, halvnaket bad, gofika och mys! Like it!

Inskolningen på wallmarks gick bara bra. Dock så är stort område + mycket hus + karta inte en bra kompination till mitt kassa lokalsinne. Men men, trots min hjärna gått på högvarv och fullproppad med massa viktiga grejer så känns det som att nästa vecka med jobb inte känns så tokigt ändå!

Imorgon hoppas vi på góväder och då drar vi ett gäng till boviken för bad, sol och förhoppningsvis lite vollyboll. Nu ska jag sova så jag tar mig upp imorgon. ÄLSKAr att jag är ledig imoron!!!




Amanda och Frida i boviken, -08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0