16

dåligt update inkow. Har haft toppen även fast jag jobbat i veckan. Statsfesten var awsome, iallafall lördagen!

Jag måste iallafall få berätta att jag åkt vattenskidor, lite coolt tycker jag men en annan sak var att igår så skulle vi göra slag i saken och ta ut mina hårförlängningar. Jag kan säga, HAR ALDIRG NÅGONSIN UPPLEVT SÅN SMÄRTA!......... min kroppskakade och tårarna rann. Nu ska man inte missförstå och tro att det var att ta ut själva håret som gjorde så ont, utan det var när frida tappert skulle försöka i sinne borsta ut mina sk. "dreds". urs urs urs... Första och sista gången!!!!!! Nu kör jag på real!



I fredags innan statsfesten rockade vi loss hemma på min gård=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0