27

Heeeej! Är helt död idag. Ont i skallen och oroligt i magen.
Gårkvällen var hur ball som helst! Blev mat hos moa, lite godricka till.
Sen spelade vi galenpanna och körde s & k.

När det var dax att bli hemskjutsade(lite för många i bilen), händer det som inte får hända. Vi blir stoppade av polisen........... Men som tur var, var dom på bra humör och släppte oss med en varning. URS! blev skit skrajj!

Idag vaknade jag upp nånstans(inte hemma iaf),  steg upp och tog bussen hem. Sen idag har jag inte gjort mkt mer än ätit, sett film, badat osv..

Nu blire tidigkväll, är så trött så jag skulle kunna slockna här och nu! hihi.

PUSS♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0