20

Hej hallåååå!
Har just myst med vår nya lillvovve som komme i lördags♥ huuuur söt som helst!


Har haft en super helg. Ifredags var jag med elina, vi var och kikade på en balklänning i byske vilken hon köpte! gud så vacker den var!!! Sen for vi och handla på ikamaxi, provade balklänningar, grillade med nå dudes och sen såg vi nån skit mysko/pinsam/skojjig film på tv. HAHA

Lördagen spenderades lite med lillvovven, sen stack jag till moas syrra där vi var innan vi drog ut på nox, club trästocks. Det var faktiskt riktigt roligt.
Söndagen blev slö, kvällen spenderades hos elina som vanligt.

Nu ska jag ta och hoppa in i duschen. Ingen mer skola för mig i veckan =D förrutom nationella på fredag X( BYE!

Candyyy!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0