sötnos

ahhh... äntligen hemma. Har varit helt död idag. Hade skolfoto som nog blev inte så illa ;) fick hedersplatsen allara längst fram, så håll utkik när skolkatalogen kommer!

Nu har jag satt på mig myskläder och ska titta på Top Model som börjar klockan 16.00. Har blivit som tokig i det programmet haha, ja e tönt. Förresten, såg ni Idol igår? Fyfan vad bra den där 16 åriga killen, felix var. Älskar sånn där konstig, halv falsk röst. Vart helt iiin looooove :] Blir att kolla ikväll igen klockan 21.00, TITTA VETTJA!!



 

Kommentarer
Postat av: Elaaajana ;D

JAG satt okcså längst fram !!! vi är ment to be <3 miss you pieeee <3

2009-09-09 @ 22:42:40
URL: http://elinabergmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0