måndag

trött som vanligt idag.
Men som tur var fick vi sluta en lektion tidigare än vanligt så det var skönt. For på stan en stund med elina och köpte tyg till en kjol jag ska sy åt henne. Efter det blev det hem och sittandes vid datorn en stund, och vad händer ?! Jo på nått sätt lyckas jag flytta en bildmapp ( där jag förvarar alla mina bilder ) till en annan mapp. Sen går den inte att flytta tillbaka eller öppna, och det står " Mappen är tom". PAAAAANIK!  som tur var kunde patrik komma hit och fixa det åt mig, LYCKA!

Kring halv åtta komme claes och hälsade på. Det blev tv tittandes och popcorn med grillkrydda och mjölk, mumms! Nu har jag duchat och sängen nalkas. Är super trött men vill egentligen inte sova.... men okej då, gonatt



en av de bilderna vi tog igår


Kommentarer
Postat av: Friddddda

SLEEPECEPE bästa tjejjen i världen :]

var bara tvungen att få det sagt.

vad fin du har gjort mej btw ;)!!

2009-10-01 @ 18:20:20
URL: http://falkmaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0