måndag

trött som vanligt, men efter mammas blodprover på mig steg jag upp och gjorde mig redo för skolan. Hade dans med inprovisation. Riktigt kul faktiskt. Sen fick jag veta att idag hade vi gigg på en invigning (hade tydligen glömt bort det). Så det blev lunch sen iväg till moröbacke. Där blev det sång och fika, sen tillbak till skolan för kör. Vi håller på att öva för en konsert som är nästa onsdag, "a touch of africa" heter den och det är jätte bra låtar tycker jag. Så köp biljätter på turistbyrån om ni är sugna på att komma?

Ikväll blir det lite plugg, sen?. Egentligen har jag valpkurs med lilldoggen ikväll men det regnar och är blött så mamma får fara :]


Utvärdering av dagen:
Dagens doft : Escada ocean lounge
Dagens humör: Ovanligt happy!
Dagens låt : Helen Sjöholm - Duvemåla hage (sångläxa)
Dagens vill ha : Nån att tråka med ikväll?
Dagens måste : En kaffekopp, och det är NUE!
Dagens längtan : Efter helgen.
Dagens negativitet : Det regnar och är blött
Dagens träning : ingen, är sjuk.
Dagens kläder : Blå chinos, adidaströja
Dagens Makeup : Mascara
Dagens Saknad : Värme, sol och bad


Kommentarer
Postat av: Kryddmannen

dom är så satans dåliga att jag mår dåligt nu bara att tänka på dom... Typ worlds greatest. vem fan kan vara så självupptagen?!

2009-09-28 @ 18:10:45

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0