helg

Heej!

Min fredag bestod av en hel del skola, sen förbi stan för att boka in teorilektioner men dom hade tyvör stängt så det blir att göra det måndag eller tisdag nästa vecka. Sen for jag hem, tog på mig prommenad skorna och gick en härligt uppfriskande prommis med ottilia och doggen till ika för att inhandla lite godis. Efter middagen for jag till ottan, där fixade vi musik till min danskoregrafi, såg idol och lite annat på tv. Efter min myskväll for jag in till stan och gjorde bort lördagsmorgonens jobb. Kom hem där vid halv ett och la mig i ett bad.

Idag ska jag försöka jobba lite till, sen blir det nått trevligt ikväll. Måste ut med doggen snart också även ta en tur på stan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0