fredag

Dax för min dagliga uppdatering. Idag var det en jobbig dag på skolan. Har lektion på lektion från 8.30 till 16.00. Efter skolan plockade frida upp mig och det bar iväg på stan. Köpte ett par skor, sånna där som alla hade förra året, kommer inte på namnet. ajjja...

Sen blev det kör, hem och äta sen frida igen. Elina komme strax därpå. Sen ringde vi kippe och johan som plockade upp oss sen drog vi till hemmakväll. Hyrde tenacious d? Den var rolig. Sen gick jag och frida tillbaka till henne efter att ha skrivit "hej" med blad på kippes bil, varför vet jag inte? Men nu är jag iaf hemma.

Imorgon blir det jobb sen lövånger. Blir nog kanon kul!

Nu vill jag inget annat än sova =) är tött! godnatt

var bara tvungen att slänga upp denna otroligt vackra bild?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0