onsdag

har stannat upp och inte skrivit här på några dagar för en och annan anledning. vilket jag inte vill prata om.

Iveckan är det nästan inga lektioner alls eftersom det repas och planeras förfullt inför turnéveckan nästa vecka. Själv har jag valt vanlig praktik ist och kommer tillbringa min tid med mamma på vårdcentralen i stan. Blr hur skönt som helst med en veckan från skolan och sen blir det ju lov, vilket inte heller sitter helt fel.

Imorgon har jag bara en lektion som jag funderar på att skippa. På morgonen ska jag möta upp moa på edda, vi ska simma. Sen efter 3 ska emelie komma och vi ska ut och fota i det(förhoppningsvis) fina vädret! Kvällen spenderas nog i gärdsmark hos nils.

Nu väntar lilldoggen på att gå ut broarna. Senare blir det Greys hos fridahare gött!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0