lördag

Igår var jag med frida och kevin. Det blev en sväng på¨afrikankväll på e4an, basta och sen lite idol. For hem tidigt, man blir så trött av att basta.

Itorsdags skulle jag och emelie fota, men tror ni inte att vi sitter och pratar bort tiden? När vi väl kommer oss ut och klockan redan halv fem och det har börjat skymma. Så vi bestämde oss att ta det till veckan ist och börja tidigt denna gång.



Idag vaknade jag med en äkkligt ont huvudvärk. Så jag skippade hundkursen men vi ska fara och fika på hundcafét i bure om tio min så då ska jag ha hunnit klä på mig. Senare idag blir det fota lite, sen ikväll vet jag inte riktigt. Har inga planer än så länge.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0