tisdag

tjoba!
Gårkvällen spenderades med frida,solle,marcus å john. Vi hade nog rättså tråkigt, ingeting att göra. Men så kan det vara ibland. Lyckades tillslut köra hem dom å jag fick min alltid så efterlängtade skönhetssömn.

Idag steg jag upp och det bar iväg till körskolan. Halken var det den här gången. Jag skyndade mig och paxade första biten till piteå vilket jag nu är glad över. Halken var förövrigt skitkul och ofc lärorik. Komme hem där kring fyra tiden, for hem och gjorde mat åt familjen. Därefter en kopp kaffe stack jag och mamma på träning. Komme hem för en stund sen, har duschat och funderar över kvällen. Blir nog nått mys!!


KAFFET ÄR KLART, måst dra, hoj!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0