ögongodis en fredagskväll

HEjjj!
Igår blev det skola, middag på stan och sen bio. Vi såg "new moon". Ojojoj, så braden är.
In lööv, Jacob (L)
Blev hem och sova för mig sen, för i morse steg jag upp 5 och stack iväg på jobbet. Och vad tror ni händer? Jo jag går ner i källaren för att kolla så att larmet är avstäng, och ja det var det. Så jag slog aldrig in nån kod. Tio minuter egfter bankar det på rutan, vem är det ?!?! JOOOOOO, sicuritas :O vaaafannn... men dom var trevliga och det där larmet har krånglat fler ggr. Kändes bara lite dumt att jag dragit dit dom sju på morgonen.. haha :]

Iallafall, sen blev det hem och sova lite, sen lunch, stan och sen café på nordanå där mina kära klasskambrater spelade. Nu väntas mat och sen blire danföreställning. Efter det ska vi fara och hälsa på på ericas 18-års fest.. KUUNG! Jobb ikväll igen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0