mår som vanligt idag = helt okej

Blev ingen 18års fest i lördags. Ist blev det jobb och film med john.
Gårdagen bestod av jobb, träning, mys kväll med john,marcus,frida och moa. Blev att se pippi på de sju haven och emil i lönnberga. Sen så måste jag bara berätta att i morse när jag vaknade hade jag ett blåmärke runt min handled. Hurdå? Jo, frida,john å marcus bestämde sig igår för att hoppa på mig och kittla mig och då vare så att john höll fast mig så hårt så jag fick en blåmärke runt handleden. najs!

Sen idag har jag haft sovmorgon och endast två lektioner, piano och religion. Sen körlektion, mat och nu sitter jag här med kaffe. Ikväll blire övningsköra, massage och film. Känns så skönt. Peppar halken imorrn då?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0