jätteuppdatering

hejhopp, det var ett tag sen jag skrev. Kände att jag inte ville skriva om i lördags förrn jag fått bilderna. Menn jag har nu insett att det kommer ta ett tag. Men jag tänkte dra en snabb uppdatering av min vecka.

Lördag; Haloweenpartay med moa och micke. Blev en kanonkväll! Musse, mimmi och bruden slog klackarna i taket. Bilder kommer senare.

Söndag; Jag tror jag jobbade sen chillade med elina på kvälln kankse ?

Måndag; Skola, sen jobba, sen såg film med krille

Tisdag; Skola, körlektion, plugg, markus, mörkerkurragömma

Onsdag; Skola(luciaövn),massage, övningsköra, markus och frida

Torsdag (idag); Körlektion, Ensabel B, hem , Kör och nu har jag kommit hem och gjort mat åt mig och min syster som har ff några dagar framöver. Nu ska jag plugga lite, sen ikväll blir det träning med frippe och tv. Göttigött!!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

skulle du kunna läsa mina texter och dikter o vägleda mig lite. behöver lite tips och råd.



tack på förhand.



/Beloni, där text blir verklighet

2009-11-05 @ 18:21:10
URL: http://beloni.devote.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0