födelsedagen

Idag har jag varit på skolan, gjort lite arko och haft pianolektion. Sen blev det hem, byta om och direkt till stan. Där träffade jag och ottilia, frida och elina på waynes. Sen kom moa också och vi alla fikade. Fick 300 kronor på aqua spa, 100 kronor på johanna i parken och ett pack med små vodka flaskor i olika smaker. TACK!

Sen bar det av hemmåt, åt, provade lite kläder. Sitter nu och väntar på anonym dude. Hahh måste bara berätta. Fick nyss ett samtal, när jag sa " hej det är stina" började nån spela piano, och jag hörde massa mansröster som sjöng, gissa vem det var? Min bror och hans roomates.. så gulligt av dom :D vart jätte glad !

Nu ska jag leta ottilias byxor sen fara förbi henne innan anonym dude kommer =) TJOBA!



Kommentarer
Postat av: Madeleine





Helt ärligt vet jag inte riktigt vad jag ska fråga på den frågan.. ;P Ser jag det i min egen synvinkel så gillar jag femtiotalets kläder och femtiotalets Rock'n'roll/ Rockabilly.. Det blir väl så det förknippas på någon konstig höger! :) Fin blogg!

2009-12-01 @ 15:15:11
URL: http://madeleinestroeem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0