det är morgon och jag vill sova...

Ni har väl varit med om att ni drömt en sånn där dröm som man aldrig skulle vilja vakna ur, och sen när klockan ringer vill ni inget hellre än att somna om? En sånn dröm hade jag inatt. åh! Men tyvär var man tvungen att stiga upp igen !

Gårkvällen blev det konserrt. Det gick helt okej, men jag hördes knappt i min mick vilket jag är ändå glad över. Om man inte hör sig själv är det svårt att få det låta bra :S. Efter konserten for jag marcus och john hem till frida. Blev mys å massage.

Här har vi en bild på sötboysen


Kommentarer
Postat av: jonnyboy

behöver mer massage:D

2009-11-28 @ 15:18:12

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0