Tisdag

Tjooooba!
Ännu en chill dag =) ! Startade med piano klockan 12 och sen en snabb träff med kören.
Klockan tre ska jag iväg och jobba en stund, skrapa ihop lite pengar. Fixade typ sommarjobb idag också, känns bra! Då kanske jag har råd med några utflykter i sommar trots allt.

Igår kväll satt jag hemma och försökte göra plugg men det slutade med att jag gjorde ett tema "Team-Jacob" till min mobil. haha. Gustaf komme en stund där vid nio tiden. Det roliga var när han skulle hem med moppe. Ack, moppen gick inte igång och tillslut sa han " Näe, jag lämnar den här och går hem" . Då gick jag ut, och på första försöket fick jag igång den ;) hahaha, har hänt en gång förut så andra gången gilt!

Ikväll blir det matte-, sång-, piano- och kuhiplugg. Sen har vi ett tal i engelska som jag måste jobba på. Kanske nils kommer på besök en stund också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0