piller piller å piller

Magen är inte great idag. Men jag har proppat på mig med piller så jag jag hoppas det går vägen =)
Hade matte idag, vi var bara två stycken så jag fick bra med hjälp. Sen sprang jag tvåtusen. Var ensam som sprang eftersom jag bara spruningit en gång tidigare var jag tvungen att göra det idag. Min mage kolappsade nästan efter men som tur var har jag ingen mer lektion idag och jag åkte hem! Nu har jag legat ute i solen en timme, ska typ ta tag i lite skolarbete ute i det fina vädret.

Ikväll blir det att fara och jobba och plugga.
pözziz


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kan ju försöka iaf :)? Inte alltid jag får fram nåt trevligt resultat dock. Men skicka mej bilder osv så ser vi om jag får fram något bra=)

2009-05-25 @ 12:13:13
Postat av: emelie

// emelie

2009-05-25 @ 12:13:42
URL: http://emelieoreskovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0