*host*

Hejhoppppp!

Nu kommer lite uppdatering =)

Lördag: Var hemma hela dagen, chillade osv. Efter middagen komme frida, vi for på ica och köpte ingridienser till en tårta vi bakade till elina. Det blev marängtårta med massa godis. Sen gick vi över till elina. Fast när hon skulle blåsa ut ljusen så vägrade dom slockna, snacka om evighetsljus. haha. Vi såg robinsson, sen drog vi till johanna! Därefter for jag och frida hem till mig och såg lite film.

Söndag; Elina ringde mig vid tolv och frågade om jag skulle med och se EMD. Såklart följde jag ! Efter tre låtar och en räkmacka mötte vi upp elin och begav oss och lirade tennis.

Kan väl kanske säga att vi hade lite problematik med tennistränandet idag..

1. Vi var tre spelare
2. Elina hade typ tagit med sig studsbollar istället för tennisbollar
3. Solen lyste i ögonen
4. Det var vattenpölar nästan överallt som hindrade en från att springa
5. Man fick lera och vatten i ansiktet efter det att en boll lyckats hamna i en av dessa pölar

Och när man tänkte att "nu kan det fan inte bli värre" så började det störtregna. HAllelluujah moment!


Därefter for vi till elina, såg tv, körde lite vattenkrig. På kvälln vare chill som gällde =) fick lite sällskap också!





Så Måndag idag. Matte och Ensambel A. Skippade idrotten för jag har hostat hela helgen så det fick vara. Ikväll blir det plugg följt av nått rolig hoppas jag ? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0