hemmadag

urs, inte mått bra idag. For på skolan för att göra bort engelskaredovisningen. Gick hyffsat bra. Annars har jag inte gjort så mkt idag. Legat och  sovit och försökt kurera mig. Men imorgon ska jag bita ihop och fara till skolan vilket som. Slutar ändå tidigt. Typ tio i tolv, då blir det stan med mamma för att köpa en studentpresent till min älskade kusin!

Just nu sitter jag och äter fruktsallad, kollar på desperata husfruar och längtar efter shopping på monki till helgen. Blir skit najs. Ska ta och ringa elina imorgon och kolla vilka vi blir som far, även kolla nattbussar!!

lala, nu ska fokusera på tvn ;)
pussar


och nu, trevligt med lite komentarer =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0