helg

hejjhopp!
Min dator håller på att lagga sönder :@ guud vad jag hatar sånt!
I onsdags hade vi som sagt spelning, var gudarns nervös men allt gick bra till slut. hahah att sjunga med kören gick väl sisådär, första låten blev det mest fnitter av ;) haha. Men låten Habanera som jag och klas spelade gick väl helt okej även fast jag hade en hel del oordning på papperna.

Igår for jag hem från skolan, mådde riktigt illa igen :S emma och klas hörde jag mådde ungefär desamma, kanske nått som går nu. Sen har jag blivit riktigt förkyld nu också. Tror det beror på jag och gustafs prommis i onsdags, hade typ bara läggings, sen har det inte blivit några tidiga kvällar i veckan så jag får väl skylla mig själv.

Ikväll ska gustaf komma igen ( han är inte snabb, skulle ha varit här för 40 min sen) , vi ska hyra film och äta Ben and Jerrys. Det blir fettnajs! haha


GRATTIS TILL ELINA 16 ÅR, fyllde i onsdags =) Ska umgås med henne och frida imorrn så då ska hon få min present. Hihi!



Kommentarer
Postat av: anton

Gick inte Klas hem pga att det kliade på hans rygg? (A)

2009-05-08 @ 19:21:00
URL: http://afahlgren.blogg.se/
Postat av: Elaaaaajna ;D

HAHA vänta liteeee... 16 år ???

2009-05-09 @ 01:10:16
URL: http://elinabergmark.blogg.se/
Postat av: otziii

HAHA vänta liteeee... jag trodde också det var 16 år???

2009-05-10 @ 15:48:00
URL: http://dancingelephants.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0