gadsno

heeeeeeelou =)

sen kväll igår, somna säkert inte förrn ett vilket är väldigt sent för en tjej som jag som är van att sova vid tio!
Hur trött som helst i morse ( fast det vare värt ! )

Far jag till skolan.
Det regnar, YEYYY!
Hinner ca 100 meter sen kommer en fet lastbil och vips så var jag nyduchad.
Cyklar hem byter kläder.
7 minuter kvar tills lektionen börjar.
Tar moppen.
Stressar som en galning.
När jag kommer fram så står det på skärmen " NkB - eget arbete" , alltså läraren är inte där.
Halvsover i estetsoffan.
Får ont i huvudet.
Mår illa.
Far hem.
Det regnar.
Nydushad igen.
Tar ett bad.
Sover en timme.
Far till tanläkaren.
Blir bedövad i hela käften.

Och nuså är jag hemma =) Sitter här utan talförmåga, lyssnar på lite skön musik. Ska strax ta tag i matten.

Ikväll ska vi spela, sjunga och ha oss på musik-café. Blir nog bra det. Är lite smått nervös... men det gåår som det går!

kössssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0