tråååk

Utmanad av Pellen...



Berätta 4 sanningar om dig själv:


- Har fobi för rävar

- Är helt galen i hjortron

- Min dröm är att kunna spela banjo

- Suger på att komma ihåg saker



Berätta 4 saker du gjort idag:


- Haft en lektion, kör

- Varit på EstetTeaters slutproject "Pelle svanslös"

- Tittat i gamla fotoalbum

- Ätit en jätte god ostpaj



Berätta 4 saker du har på dej just nu:


- Fina grå mjukisar

- Grön adidaströja

- Underkläder förstås

- Glasögon



Skriv ner 4 saker du hatar


- Skitsnack

- Rävar

- Kaviar

- Höjder



Skriv ner 4 saker du älskar:


- Musik

- Min kära familj och mina älskade vänner

- Att rita

- Mysa med film

JAG UTMANAR

- Hanna

- Linnéa

- Maria

- Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0