tröööött

Chilldag idag och ändå är jag helt slut. Bangade när jag skulle ut och gå, ville bara hem och sova. Förra veckan tog mamma järnstatus på mig för att kolla om jag lider av järnbrist. Men alla blodvärden var jätte fina men trots det och trots att jag typ lägger mig tidigt varje kväll, äter bra och rör på mig är jag jämt helt slut. Så hon ska ta hem och ta fler prover.

Slutade iaf halv tolv idag, men stannade på skolan och åt lunch. Sen for jag hem och satte mig ute i solen och läste Twlight 2. Den är jätte sorlig =( . Vi fick tillbaka GeMu Block 3 provet idag. Fick Mvg så jag kan inte vara annat än nöjd !

Nu ska jag städa rummet, göra klart bokrecentionen sen sova en stund innan maten. Sen ikväll blir det att fara och springa, fortsätta plugga.

Smsa gärna, puss






Grattis Nils som tog körkortet igår!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0