torsdah

Hejhopp! Idag har varit en upp och ner dag. Det finns vissa saker som gör mig väldigt deprimerad, men å andra sidan har man sina vänner som gör en glad! =D Har haft en lång dag idag till skillnad från igår. Slutade vid 4, följde pappa och handla lite och nu sitter jag här och väntar på maten. Ikväll blir det träning, step, med hanna. Känner mig aspeppad!

Och vet ni vad :D ? När jag kommer hem ligger det ett brev i brevlådan med ett presentkort på Kicks på 150 kronor.  Har fått det genom att gått med i Gratismakeup, och genom att samla ihop tillräckligt med poäng har jag växlat det mot ett presentkort. Lätt värte! Så, klicka på länken här nere så kommer du till sidan där man kan bli medlem ↓




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0