skoterdah

Idag gick jag upp vid halv tio, gjorde iordning lite fika och tog fram skoteroverallerna. Klockan halv elva bar det iväg, jag och frida. Vi for först förbi till klutmarksbacken för kisspaus, sen vidare mot gärdsmark där vi skulle träffa erik och pontus. Påväg dit träffade vi på ett helt gäng med renar, så frida passade på att fota dom. Sen fortsatte vi vår resa, vi mötte killarna på vägen men dom bara körde iväg?! så vi for hem till appelblad och snackade lite med nils tills dom komme tillbaka.
Efter att vi alla fem ( degen var också med) varit ute med skotrarna gick vi in till appelblad och fikade. Sen bestämde jag och frida för att fara till våran lilla stuga i klutmark och fika (igen) Så när vi fikat ännu en gång var klockan halv tre, och vi kände att vi inte riktigt åkt skoter klart. Så vi körde tillbaka ända till gärdsmark där killarna var i fullgång att bygga ett hopp. Så vi tittade när dom hoppade, kastade lite snöbollar, tog en sväng med skotern på sjön och sen vi fyra tiden drog vi oss hem, på riktigt denna gång.

Nu har jag kommit hem, ätit och duchat. Ikväll blir det bio "Män som hatar kvinnor" med erik och frida. Men den börjar inte förrn efter nio så så fort jag är klar ska jag dra till frida och chilla!
Peace



  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0