people change

Idag hade vi konert! Det gick bra, roligt att höra dom andra också!
Haft bara en lekion annars idag, sen slutade jag =) efter att hängt på skolan ett tag drog jag till stan för att göra några ärenden och sen hem! Har massa plugg så jag ska försöka göra bort det mesta nu så kanske jag hinner med att göra nått ikväll! :)

Min handled gör fortfarande ont, vilket inte alls känns så kul :S kan knappt träna eftersom jag behöver mina händer. Men mamma ska se till så jag kan åka till doktorn och kolla upp det igen. Så det inte är båtbenet som spökar eller nått sånt :S

Är jätte pepp på helg nu, har massa roliga saker att göra :D
Fredag blir det att fara till hanna direkt efter skolan. Jag emma och hanna ska göra middag, bada jacuzzi och ha en spakväll. Sen på lördag ska jag och frida ut med skotern, sen på kvällen blir det bio ! och söndag TRÄNING! då ska jag minnsan vare med, med eller utan min hand!!!

Nu ska jag göra läxa fram till fyra sen blir det att sätta sig vid tvn och koppla av en stund =] hihi.. pözz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0