Livsnjutare

Hade prov i KuHI idag, typ hur stort prov som helst :O Om alla konstverk och konstnärer. Kul. Gick sen hem idag från skolan :S Hade ont i huvudet och hur trött som helst. Så imrogon ska jag ta blodprov för att kolla om jag har järnbrist, är alltså ständigt trött.. Komme hem vid halv två, la mig och sov. Sen åt jag lite glass och drack kaffe för att bli en smula piggare :) Sen satte jag mig vid datorn och skrev klart NkB uppgiften som ska vara inne imorrn. Sen nu har jag varit ute och byggt ett hopp i våran backe. Så nu ska jag öva lite med snowboarden och försöka bli lite bättre på att sätta tricks ;)

Ikväll blir träning med hanna, step :) om vi får nån plats för vi har inte bokat. Hoppas! Sen blir det plugga lite mer, har teoriprov på måndag i idrott sen har jag ju den där matten. haha! Förutom min förmodliga järnbrist, en dålig handled mår jag förövrigt finnemang :)

Njuter av livet!





Bad med Elina, Ida och Anna , Sommaren -08!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0