Jah är så himla glá :D

Nu är jag hemma från hemavan. Har haft det HELT UNDERBART! Mkt berodde på de härliga människor jag umgåtts med, den sköna fjällluften, snowboard men också att bara komma bort från skellefteå, bara släppa lös och leva.
Jag har inte tänkt gå in på några detaljer ikväll, är såååå trött. Har åkt buss hela dagen och fick bara nån timmes sömn inatt.

Tack till Elina, Emma, Frida, Leo, Pontus, Erik och resten av gänget.







Imorgon lbire uppdatering med bilder, (ska försöka få tag i bilder från Pontus) , stan med mamma, städa och rönka handleden (ramlade första dagen, haha).
Vi ses imorrn!


man lever bara en gång

Kommentarer
Postat av: Emma

det var hur kul som helst:D:D

2009-03-04 @ 19:17:33

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0