hemma

Hejjjjjjsan.. Igår var jag på stan med mamma, lämnade in lite ytterliga cv för sommarjobb. Sen så åkte vi in på lassa för att rönka min handled. Tur nog var det ingen spricka utan bara en rejäl stukning så det är bara att vila armen :) !
På kvälln hade jag ingeting att göra, och eftersom jag inte hade nån större skada på armen så är det fritt fram att träna ^^ ? Så jag och hanna for på Step, har aldrig varit på det förut. Men det var sjukt jobbigt och riktigt kul!!!

Idag ska jag på stan med frida sen till hanna ikväll, basta och brottas i snön! Blri kanon!




Här kommer lite bilder från fjällen! Har verkligen haft kanon kul!

               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0