helg

I feedags var jag på stan med frida på dagen och kvällen tillbringades hemma hos hanna med härligt folk. Vi körde snöruggby (killarna vann, besvikelse) basta, mys med film.

På lördagen blev jag väckt vid 6, för vi skulle åka till haparanda, ikea. Sov hela vägen upp. Hittade massa små prylar, en fotölj och köpte två par skor =) Komme hem vid 9 tiden, gjorde mig klar på en kvart och drog på dreamhack där DjWild spelade. Efter det blev det crusning med bilen runt, runt.

Sista dagen på lovet, söndag, tillbringades tillsammans med elina och hennes familj i byggsilium backen. Är helt slut nu, har städat hela rummet och satt in den nya fotöljen. Har fortfarande ont i handleden vilket inte bådar gott för mitt pianospel :/ . Ikväll hoppas jag över att träna, det blir istället lugn prommis och tvmys med frida !!
Men just nu känner jag  bara, dusch dusch dusch dusch!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0