dålig uppdatering

Har inte idas, eller inte orkat skriva nått på ett tag. Har knappt vart inne på datorn, har ju varit så fint väder i helgen.
Men jag tänkte berätta det som hände i helgen

Fredag,  Vi åt middag hos Hannas bror, jag och några tjejor. Sen drog vi iväg på estetfest på vitberget. Hade grymt trevligt faktiskt! Jag, hanna, sandra, anna och maria sov över där.

Lördag, var rätt sliten, blev inte mkt sömn inatt. Försökte plugga men fastnade i solen, sov, åt. På kvälln var jag och ottilia hos hanna och hälsade på. Det blev godis, popcorn ( eftersom vi var med hanna, ofcurse) och Oth.

Söndag, var tänkt att jag skulle plugga gärnet. Men fastnade i Twilight 2 - När jag hör din röst . Läste ut hela boken den dagen. Åt ute med familjen, grillade hamburgare på morican. SKit mysigt. På kvälln tränade jag med frida.

Det var min helg =) Sen har vi idag. Varit på skolan, inte gjort så mkt. Efter skolan for jag på lassa, rönkade handleden. Verkade fortfarande inte vara nått. Så det var tur, nu är det bara att använda den som vvanligt , WIiiie!
Ikväll blir det plugg till tusen, och tv !
SMsa gärna, pözz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0