ÄNTLIGEN

oojha, äntligen helg!
Idag var vi på dansföreställning. HUr bra som helst varom! Speciellt claes! bra jobbat :)
Efter skolan var jag hanna frida och malin på stan, vi fixade en present till frida medan hon var och hälsade på sin farmor ;) sen köpte jag fiskar till mitt akvarium. Det har varit dött där sen jag kommit hem från fjällen, bara nån enstaka fisk.

Ikväll blir det att lana tvspel hemma hos mig. Vi har bunkrat upp med massa popcorn, chips, energidrycker och godis ! Kommer bli en lång och trevlig natt!.



Nästa vecka är det prao, känns jäte skönt att slippa skolan. Jag ska praoa på Buketten. Kommer att jobba mellan 9 och 6, ganska sent men om jag visar framfötterna kanske jag kan få helgjobb där sen ! Hoppas hoppas.

Ha en bra helg! Puss

Kommentarer
Postat av: woo

du borde inte få ta hand om fiskar så som de bara dör hela tiden :O

2009-03-27 @ 18:33:43
URL: http://casualfox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0