vad ska man skriva

hejjj!
Idag har jag legat ute i solen och stekt en aninng. Sen skickade klas ett sms och bad mig komma ner till stan och hjälpa han att köpa en present till sin mamma. Så efter en stund gåendes på stan, en glass och efter jag mött upp mamma begav jag mig hemmåt. Vid middagen komme kusinerna förbi. Dom ska till grekland imorgon och var på genomresa påväg ner till sthlm. Just nu sitter jag här, väntar på emma! Vi ska ta moppen till varuträsk där vi ska fara ut och fiska med hanna och maria. Ska bli super kul!

Jag lovade att jag skulle lägga upp bilder på det jag sytt i veckan. Igår komme elina och vi sydde varsin klänning! Här kommer linnet jag broderat på och klänningen!



Kommentarer
Postat av: Elaajaana ;D

andvänder du sig också av picasa /hemliz

2009-06-19 @ 00:56:39
URL: http://elinabergmark.blogg.se/
Postat av: emmsan:D

så fina dom va:D

2009-06-23 @ 16:19:10
URL: http://emmajoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0