Toppen vecka

Hej igen! Jag har knappt hunnit eller orkat vara inne och skriva på bloggen i veckan. Har både hunnit varit en sväng i stugan och på höga kusten. Så här kommer en snabb sammafattning och några bilder.

Iallafall mellan tisdag och torsdag tog jag och frida mopparna och körde till åbyn (där jag har min stuga). Dessa dagar blev det bad, sol, film och mycket skratt! Det blev väldigt lyckat!




På fredagen var jag och badade på dagen. Efter jag jobbat en stund efter middagen drog jag och klas till golfbanan. Jag sög och klas ägde. Sen for vi runt med cyklarna till bl.a schovas, spelning på mullberget och till mackarna.

Lördagen bar vi iväg till högakusten. Blev mkt sol, bad där också. Även vandring, tältning, hotell, shopping och mkt mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0