sommar sommar

hejhopp!
Igår var jag med emma =) Vi cyklade till stan och köpte biljätt till mig till stadsfesten. Fredag blev det. Sen satte vi oss vid älsvkanten med varsin glass men när stekandet blev allt för mkt drog vi till kyrkholmen för att ta oss ett dopp. På kvällen var jag och tränade sen såg jag tv. La mig väldigt tidigt.

Idag steg jag upp halv sex och for på min första dag på jobbet, eller det var inskolning för mina veckor rättare sagt. Sen hem och försöka sova vilket inte gick så bra, haha. Efter lunchen drog jag och elina ner på stan där vi glassade omkring i ca tre timmar innan vi tog bussen hem. Ikväll blir det träning och tidig kväll igen. Ska nämlingen upp och jobba imorgon också och sen är det bara att ppeppa till kvällen !

Hoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0