repris från i förrgår

Heeelop!
Igår efter mitt vanliga jobb och sovade var jag med moa :) Vi begav oss på äventyr ute på älven. Soligt och varmt var det igår för omväxligenskull. Sen var det bara att fara hem och börja med middagen. Mamma fyllde år så vi hade främmande och gomat!

På kvällen blev det repris från i förrgår. Vi och grabbarna hängde i fridasstuga. Åkte ring, grillade, spelade strandfotboll. Sen blev det en inte så tidig kväll för mig som jag egentligen hadde planeraat!

Idag ska jag iväg med emma klockan fem över ett till burträsk och hälsa på! Har inte träffade linnea på hur länge som helst =)! blir kanoners. Tidig kväll ikväll ?!

Kommentarer
Postat av: jonnyboy

riktigt ball att åka ring faktiskt!;D

2009-07-31 @ 23:09:07

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0