nitton sekunder i tjugofem över femton

Hej på dig.

Ihelgen blev det ingne Pdol för mig. Hade ingen pepp, dåligt med pengar och dessutom hundvakt. Så min helg tillbringades i stortsett tillsammans med frida och sällskap! Lördaf var vi i hennes stuga, bastade och bade. Skit najs!

Eftersom det inte blev nått festivalfiradne för mig i helgen så tänkte jag och mina girls rikta oss in på nästa helg, Luleåkalaset. Frågan är , lördag eller fredag ? nånå , det blir nog bra vilket som =)

Igår var jag i fridas stuga tsm med solle, john, makkan och tobbe = ) Vi åkte ring som förövrigt är hur kul som helst, grillade osv innan det bar av hem ! Jobbar ju så kan inte hålla gång såå långt in på nätterna.. Sista veckan nu. Sen är jag fri och rik :D

Ikväll blir det sälsafari ?! tsm med emma !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0