heeeeelg

Fredag: Jobbade på morgonen sen var det bara fara hem och sova. På kvälln for jag, elin, moa och elina till sandras place där det var massa gött folk. Vid tio tiden drog vi in till stadsfesten. Det var riktigt mkt folk. Träffade min bror och hans vänner och fixade till mig ett tvådagars vuxenband GRATIS. Hade för övrigt en lyckad kväll!

Lördag: Var på dagen och såg johan palm och kevin. Fick kevins autograf också ;) På kvällen for jag, elina och frida in till festivalen igen. Såg darin och massa mer bra band. Alltså hur handikappad är man inte utan pengar på mobilen ? Fick en hel del sms och samtal som jag inte kunde annat än ignorera. suck. Men kvällen var rättså lyckad fast mina fötter värker än....




Idag vet jag inte vad det blir. Har just stigit upp och ätit brunch. Ska ringa runt och höra vad alla andra gör idag! =) Hoppas ni alla också hade en lika lyckad helg som jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0