härlig helg

HEJJJSAAN!
Har haft en superhärlig helg!

Fredag: For till stugan där vid halv elva. Var där hela dagen. Chillade med kusinerna och fixade inför kalaset på lördagen.

Lördag: Det blev storkalas, 70 pers med roliga lekar och god mat. Riktigt lyckat att vi fann av den enda soliga dagen i veckan. Hade super kul! For till klas stuga på kvälln. Var uppe till halv fyra och såg film.

Söndag: Vakande där vid halv tolv. Jag och klas tog båten till nån ö och åt lunch. På kvälln komme moa. Vi såg film och repade =)


 Det där var en snabb summering av min helg. Kommer bilder sen! Idag har jag jobbat förförsta gången. Steg upp 5 och for och städae. Det gick faktiskt bra. Hittade tilloch med i alla gångar och trapphus under arkaden. Komme hemrunt 10 och la mig och sov. Nu ska jag göra lite nyttigheter och vid tre ska jag och emma på staden och kolla tyger m.m =) Blir kanoners. Ikväll blir det nog träning.
puss



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0