här har ni det

OKej, som ni säkert märkt har jag liksom lagt ner bloggksrivandet. Känns som inte värte att sitta på datorn nu under sommaren. Man är ledig och det finns massa andra saker att göra! Men jag tänkte bara berätta att de här två senasteveckorna sen jag skrev sist har varit topp 10. Har gjort så många roliga saker med många underbara personer :D Trästockshelgen ligger bl.a i topppen. Orkar inte dra igenom allt men jag tror den här sommaren kan vbli den bästa ever!

Nu kanske det tar två veckor till innan jag tar mig i kragen och skriver igen. Ha det bra tills dess :) ! Det ska iaf jag ha!


Kommentarer
Postat av: Elaaajna ;D

WE ARE THE BEST <3

2009-07-25 @ 11:17:36
URL: http://elinabergmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0