Lördag

Baaaaara chillat, typ varit på innebandy och handlat fisk. Det blev tre fula och e guldfisk ! haha :D
Sen vid sju kom främmande, vi åt gotti middag och sen stack jag över till ottilia. Vi satt och pratade om fjällen, kollade lite priser. Sen vid nio fick vi skjuts till Vidar vid ladan. Där spelade vi monopol, JAG VANN!, sen cyklade vi till ottilias pappa där vi lirade Guitar Hero 2 och snackade. Trevlig kväll!



Nu är klockan 10 och vi ska och åka i backen :) Drömde en jätte hemsk dörm inatt. Det var nått med ett tåg och nån som blev dödad. Och det var så fruktansvärt att jag satt i ett hörd, höll för ögnonnen och skrek, allt vd jag orkarde. Sen vaknade jag av mitt eget skrik och darrade i hela kroppen, urssssss...

Nä nu ska jag fara till backen, opuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0