Fredag

okeej, det kanske nån där ute som är åtminstone liiiiiite nyfiken vad som blev igår? här kommer det.

Efter en liten tur till elina bestämde vi oss att fara på OBS? Det finns ju inget roligare? Iaf, då när vi var påväg ringde Elina Jonte, ölkorvmannen och frågade om han skulle med. Ja, då for vi upp till honom och pratade lite med en Jepser och vi bestämde att vi skulle fara dit. Då for jag, Elina, Frida och ölkorvmannen Jonte till OBS köpte dricka, choklad, dextrosol och såklart ölkorv sen cyklade vi vidare till en Jesper.  Hos Jesper spelade vi lite kort, guitar Hero och det slutade med att vi pratade med snubbar i "vänten" på nån Cs hubb eller vad det heter. Kul kväll!



Idag har jag varit jätte duktig. Städat rummer, damsugit hela huset, bakat och gjort lite läxa ! Nu ska jag koppla av med att se klart Sagan om ringen och äta lunch. Sen blir det att ladda in Thailandsbilder på bloggen, ( YEYYy ). Klockan 14.30 kommer några flickor på fika. Kvällen är ännu oklar. Pus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0