Elinas inlägg

Okej, med den här rubriken menas det inte att det är elina som skriver utan att detta inlägg är tillägnat henne. Senaste gången jag pratade med henne idag (har ringt, eller hon ringt mej, säkert 20 ggr bara idag och då underdriver jag) sa hon att om jag inte skulle skriva ett inlägg skulle hon sluta läsa min blogg och hon la även till att jag hade världens tråkigaste blogg också.

Tråkigt som fan har jag. Planerna för ikväll gick i kras, likt alla andra planer jag har haft den här veckan. Så nu efter att ha ändrat oss tusen gånger sitter vi hemma, jag frida och elina, och har INGETING att göra. Suck. Jag vill inte bowla, Elina vill inte göra nått akktivt förutom att bowla och Frida är på, vad vi än gör, Hopplöst.

Har ju inte skrivit på ett tag, kanske ska snabbt berätta vad jag gjort de senaste dagarna.

Lördag- Första dagen hemma. Var på hockey, 7-1. Var med Frida, Elina, Hanna, Ottilia och Malin

Söndag- Var ute och gick med ottlia, på kvällen minns jag inte vad jag gjorde.

Måndag- Var och åkte skoter i Varuträsk med tjejerna i klassen. Åt med matlaget, var med isak.

Tisdag- Ingen aning? Vad gjorde jag ? . Jag var säkert med Elina och Frida.

Onsdag- Var på stan med Sara, Elina och Frida. Bio sen med massa. YesMan, skit bra. Isak kom.

Torsdag- Sett sagan om ringen, inte klart än. Kvällen är oklar


Jani, och bilder från thailan? Näääääää.. jag orkar verkligen inte lägga ut nått sånt skit nu. Men det kommer snart, jag lovar er. Om ni är intresserad, haha. Nu ska jag till elina, efter att ha bytt om och klätt på mej lite mer. Sen blir det Obs, elelr nån annan stans. Dit vinder för oss kan man säga. Helt ooklar kväll. RING OCH ÖVERRASKA OSS! snälla.
kyssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0