24, 25 o 26

Jag har egentligen inte alls tid att sitta här.. så jag gör en kort summering av min helg och min måndag.

Fredag- Var ute och sprang. Isac kom kring tio, vi hann se nästan tre filmer innan jag tyckte det var dax att sova.

Lördag- Var på stan och fixade det sista till ottilias present (ett fotoalbum med bilder), klockan 5 kom ottilia. SUprised! Hon trodde att hon skulle på middad med min familj men icket. Hos mig var elina,elin,amanda och frida :) Vi åt pizza, lekte lite sen tog vi på henne ögonbindel, hjälm och reflexväst och tog med oss henne till kakeltornet. Där badade vi, bastade, gjorde ansikts- och hårinpackning, dansade och lite annat gott. Sen for några av oss hem och resten drog hem till Isac.

Söndag- Fick ingeting gjort. Försökte plugga matte men det gick åt skogen. For ut och sprang. På kvällen for jag tilla isac och såg nån indianfilm.

Måndag- Idag kändes matten lite ljusare, kanske jag kan klara det. Slutade efter idrotten, vi hade skriskor! Sen for jag ut och sprang och nu har jag varit och buggat. Ska träna lite inför provet ( GeMu) på onsdag, spela piano och göra sångläxan innan jag ska göra en tidigkväll . Sen har jag också strukit lite kläder och försökt få nån att ladda ner en låt som tydligen är omöjlig att hitta :/ . Nu ska jag gå :) slänger ut en bild som gör åtminstone mig glad!



(Sommaren -07)


Kommentarer
Postat av: hannii

sommaren - 08 äre väl ? ;)

2009-01-26 @ 21:52:55
URL: http://hannafahlgreen.blogg.se/
Postat av: Isac

Det gillas att du börjat stava Isac rätt ;)

2009-01-27 @ 17:19:48
URL: http://casualfox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0