21

Japp, ännu en kort dag. Slutade klockan tjugo i tolv efter att ha haft NkB.prov ( jag sög) och GeMu. Fyfan vad bra det gick på Gemunn idag :D jag ägde! iaf, efter skolan drog jag till stan för att inhandla lite smått och gott. For in på ramus för att köpa piannoter men dom har tydligen slutat att sälja enskilda noter såå jag ska ringa min pianolärare ikväll och kolla, hon vet nån hemsida man kan bestämma ifrån :) !

Ikväll blir det backen med flickorna, det blir svinkul ! :) Sen har vi bestämt att kanske fara till hemavan på sportlovet ? Äventuellt blir det en annan tur till  fjällen nån helg mellan sport och påsk, det skulle vara så jväla skoj ! :D
Nu ska jag försöka få lite läxa gjort, matten går skit :( har bara fyra veckor på kapitlet :O ? måste jobba as mkt hemma själv, ligger på gränsen att ge upp.. .

Jajaj, nu ska jag sluta klaga :) här kommer bilderna från i söndags på våra balklänningar;
Jo, jag är 91;a och ska förmodligen inte på balen förrn nästa vår om jag ens ska det då. Men när jag var i thaialnd passade jag iallafall på att få en skräddarsydd, egendesignad klänning uppsydd. Skojs skull.
(min kusin är 90;a och hade nyköpt en, så vi passade på att manekenga)



 

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh, det är sånt där tyg som elsa har som jag vill haaaaa!!

2009-01-21 @ 21:54:57
URL: http://dancingelephants.blogg.se/
Postat av: Anonym

ååå vad fin den va :D

2009-01-21 @ 22:23:44
Postat av: emma

så fin den va=D

2009-01-25 @ 20:55:32

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0