19 o 20

hejhopp i lingonskogeN!
Hade som aldrig tid igår att lägga in nå bilder från söndagen och tyvär har jag inte hunnit lägga in dom på datorn idag heller. Men imorgon ska jag lägga in nå bidler :)

Igår slutade jag tidigt. Hade min första lektion MatteC, som blev pinsam som något. På kvällen var jag med Elin, vi gjorde inte så mkt, snackade och planerade lite smått och gott ;)

Idag har jag bara haft två lektioner, svenska och KuHi. For hem vid 12. Skit skönt!
Ikväll har jag inga planer alls, funderar på att bara vara hemma, räkna matte och ta det lugnt. Faaast om någon har lust att hitta på nått så får ni gäääääärna ringa!!!!!?

Här kommer en bild från i ettan, när sandra testade skannern på skolan ;)

ha en bra kväll :)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0